Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.01.2025, 06:46

Матіївська ЗОШ І-ІІст.

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нова українська школа

 

Базові компетентності вчителя початкових класів професійно-педагогічна компетентність обізнаність із новітніми науково обґрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик, інноватики для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню дітей молодшого шкільного віку здатність до продуктивної професійної діяльності на основі розвиненої педагогічної рефлексії відповідно до провідних ціннісно-світоглядних орієнтацій, вимог педагогічної етики та викликів початкової школи соціально-громадянська компетентність розуміння сутності громадянського суспільства володіння знаннями про права і свободи людини усвідомлення глобальних (зокрема й екологічних) проблем людства і можливостей власної участі у їх розв’язанні усвідомлення громадянського обов’язку та почуття власної гідності вміння визначати проблемні питання у соціокультурній, професійній сферах життєдіяльності людини та віднаходити шляхи їх розв’язання навички ефективної та конструктивної участі в цивілізаційному суспільному розвитку здатність до ефективної командної роботи вміння попереджувати та розв’язувати конфлікти, досягаючи компромісів загальнокультурна компетентність здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва усвідомлення власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших мовно-комунікативна компетентність володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності вміння вислуховувати, обстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розміркувань та аргументації розвиненість культури професійного спілкування здатність досягати педагогічних результатів засобами продуктивної комунікативної взаємодії (відповідних знань, вербальних і невербальних умінь і навичок залежно від комунікативно-діяльнісних ситуацій) психологічно-фасилітативна компетентність усвідомлення ціннісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини здатність сприяти творчому становленню молодших школярів та їхній індивідуалізації підприємницька компетентність вміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя задля підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави інформаційно-цифрова компетентність здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства Результат підвищення кваліфікації вчителя початкової школи Педагоги-слухачі опановуватимуть вибіркові модулі за очною, дистанційною та змішаною формами навчання. Очікувані результати підвищення кваліфікації Знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти взагалі, початкової зокрема соціально-правових основ, законодавчих актів у сфері початкової освіти особливостей процесів викладання і навчання молодших школярів основних механізмів функціонування і реалізації компетентнісної парадигми навчання способів реалізації інтеграційного підходу в навчанні молодших школярів концепції інклюзивної освіти Розвинені вміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проектування, оцінювання тощо) конструювати та реалізувати сучасні програми навчання молодших школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора керувати проектною діяльністю школярів організовувати культуромовне освітньо-розвивальне середовище проектувати власну програму професійно-особистісного зростання Диспозиції (цінності, ставлення) дитиноцентризм, цінність особистості готовність до змін, гнучкість, постійний професійний розвиток відданість ідеї щодо значущої участі в освітньому процесі усіх учнів просування демократичних цінностей (повага до багатоманітності, право вибору, формування спільноти, полікультурність) рефлексія власної професійної практики

 

Як скласти розклад у 1 класі відповідно до нового Державного стандарту?

100 шкіл України 2017 року долучились до Всеукраїнського експерименту з питань розроблення, апробації та впровадження навчально-методичного забезпечення діяльності початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Першокласники, які братимуть участь в експерименті, вивчатимуть новий предмет – інтегрований курс «Я досліджую світ». Відповідно до наказу МОН України від 16.08.2017 р № 1181, на інтегрований курс у першому класі передбачено 7 годин на тиждень. Як розподілити навчальний час, аби усі 6 галузей, які вивчаються у контексті інтегрованого курсу, були реалізованими?

Вчитель, отримавши педагогічну свободу, може самостійно визначати способи інтеграції освітніх галузей, важливо лише зрозуміти: поєднувати навчальний матеріал варто так, аби у контексті інтегрованого заняття в учнів формувалось цілісне сприйняття світу.

І, звичайно, курс "Я досліджую світ" має стояти першим уроком кожного дня, оскільки кожного дня у контексті цього інтегрованого курсу має проходити практика "Ранкова зустріч"

Орієнтовний розклад навчальних занять у 1 класі з урахуванням вимог Державного стандарту початкової загальної освіти:

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz